Social Icons

.

събота, 18 юли 2015 г.

178 години от рождението на Васил Левски


"Дела трябват, а не думи."
"Решили сме се вече - или с нас и народа, или ще ви пратим при черните души!"
"Сто и петдесет лири ли ви са по-мили, или вечен живот."
"Днешният век е век на свободата."
"Ако спечеля, печеля за цял народ - ако загубя, губя само мене си."
"Без изпит не е приет никой - за приемане на войводите и техните длъжности"
"Без революция сме загубени во веки веков."
"Близо е времето вече - българинът не ще бъде роб, а свободен."
"Братство всекиго, без да гледаме на вяра и народност."
"Бързата работа ялова излиза."
"Дързост и постоянство!"
"За Отечеството работя, байо! Кажи ти мойте и аз твоите кривини, па да се поправим и всички да вървим наедно."
"Аз съм посветил себе си на отечеството си още от 61-о (от 1861-о лето), да му служа до смърт и да работя по народната воля."
"Аз съм се посветил на отечеството си жертва за освобождението му, а не да бъда кой знае какъв."
"Времето е в нас и ние сме във времето."
"Всекиму ще се държи сметка за делата."
"Всичко се състои в нашите задружни сили."
"Интригата спира хода на народната работа."
"Историята ни няма да прикачи заслугите ми на другиму."
"Каравелов казва: "Аз съм".
"На драго сърце да обичаме оногова, който ни покаже погрешката, инак той не е наш приятел."
"Народната работа стои над всичко."
"Трябва изпит за всеки. Защото има примери: Днес е човек, а утре - магаре."
"Цели сме изгорели от парене и пак не знаем да духаме."
"Чисто народният човек се бори, докато може…, ако не сполучи…, трябва да умре в народната си работа."
"Ще имаме едно знаме, на което ще пише: "Свята и чиста република".
"Техните милиони жълтици нека си бъдат техни!"
"Трябва да се жертва всичко, па и себе си."



Няма коментари:

Публикуване на коментар